Renewed & Refurbished

[powr-chat id="708adf15_1590991993"]

U heeft het ongetwijfeld al regelmatig voorbij zien komen op onze webshop of in een dagaanbieding; renewed/refurbished. Maar waar staat het eigenlijk voor? 

Wat is renewed?

  • Renewed, afgekort als 'RN'
  • Producten in 100% nieuwstaat qua uiterlijk maar door leeftijd of verpakking niet als nieuw te verkopen 
  • Zonder gebruiksporen
  • 1 jaar garantie, uitbreiding mogelijk. Uitbreiding alleen mogelijk op notebooks. 

 

Wat is refurbished?

  • Refurbished, afgekort als 'RF'
  • Producten zijn door leeftijd, verpakking of gebruikssporen niet meer als nieuw te verkopen
  • Refurbished producten zijn verdeeld in drie gradaties, namelijk Refurbished Gold, Refurbished Silver en Refurbished Bronze 

 

  Refurbished Gold

  Refurbished Silver

  Refurbished Bronze

     

  Afgekort als ‘RFG’

  Afgekort ‘RFS’

  Afgekort ‘RFB’

Kan hoogstens 1 of 2 gebruiksspoortje(s) vertonen
12 maanden garantie

Producten met lichte gebruikssporen en/of gebreken
9 maanden garantie

Producten met duidelijke gebruikssporen en/of gebreken
6 maanden garantie

 

Kwaliteitscontrole loont!

Elk renewed/refurbished product wordt door ons uitvoerig bekeken en gecontroleerd op eventuele mankementen/defecten. Bij Demo-producten zijn dit bijvoorbeeld resten van promo-materiaal op de kap of een kleine kras op de zijkant, veroorzaakt tijdens het verplaatsen van het product nadat deze op demo heeft gestaan in de winkel. Normaal gingen alle licht beschadigde exemplaren ook direct retour afzender, echter bieden wij deze renewed producten nu met garantie aan op de laagst mogelijke prijzen. Houd rekening met een licht gebruiksspoor, maar ook met de allerbeste prijzen.

Refurbished producten kunnen, afhankelijk van de "refurbished grade" waar wij ze inschalen, enige gebruikerssporen bevatten. Deze gebruikerssporen hebben echter geen enkele invloed op de werking van de producten (tenzij anders vermeld) en alle producten ondergaan diverse kwaliteitscontroles voordat zij verstuurd worden naar onze klanten.

Het kan, ondanks onze strenge kwaliteitscontroles, eens voorkomen dat er toch iets defect raakt tijdens of vlak na transport. Is dit bij u het geval? Neem dan direct contact met ons op via "My Account"/"Tickets" op onze website, zodat wij u een passende oplossing kunnen bieden.