Menu
0
Meer dan 1650 producten op voorraad
De webshop met een persoonlijkte touch
100 % tevredenheidsgarantie
Ook voor reparatie & onderhoud

Klantenservice

[powr-chat id="708adf15_1590991993"]

Via de gegevens op deze pagina kunt u contact met ons opnemen.
LET OP! Gaat uw vraag over een bestelling of retour?
Neem dan aub contact op via uw My Account-pagina
Op die manier hebben wij direct alle gegevens ter beschikking

Extra informatie:
KvK-nr: 65478061
BTW-nr: NL001391731B07

058-2 044 011
058-2 044 011
Focus Multimedia

Skûtesân 18

8939 DP

Leeuwarden

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Verzending & retourneren
Wat kost verzending van mijn bestelling?

Voor de verzending van onze producten maken wij gebruik van verschillende vervoerders. De keuze voor vervoerders is afhankelijk van uw bestelling en bijv de grootte en waarde hiervan. Wij maken o.a. gebruik van:

  • Transmission
  • PostNL
  • DHL
  • DPD
  • GLS
  • UPS

Om het voor u zo transparant mogelijk te houden, hanteren wij voor deze vervoerders één en hetzelfde tarief, namelijk:

00-10 kg €  7,50
10-30 kg € 14,00
Boven 30kg: Op aanvraag (prijsindicatie wordt toegestuurd)

Voor bestellingen boven een totaalbedrag van € 200,- berekenen wij GEEN verzendkosten.

Zodra uw bestelling verzonden is, ontvangt u van ons een verzendbevestiging met track&trace-code van de desbetreffende vervoerder.

Kan ik een bestelling annuleren of retour sturen?

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.

Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.

Focus Multimedia vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij Focus Multimedia aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Focus Multimedia gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.

Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Indien een product tijdens transport is beschadigd of op een andere manier defect is, neemt u dan zo spoedig mogelijk contact op met onze klantenservice. Wij maken dan een RMA-opdracht aan en informeren u over de verdere afhandeling.

Om contact met op te nemen met onze klantenservice, stuur ons alstublieft een bericht via de link in My Account op onze website. Dit is de efficiëntste manier om met ons te communiceren, omdat alle vragen die u via My Account stelt automatisch worden gekoppeld aan de bestel- en factuurinformatie van uw account. Natuurlijk kunt u ons ook altijd bellen als u daar de voorkeur aan geeft: 058-2 044 011

Hoe snel kunnen wordt mijn bestelling geleverd?

Aan de meeste artikelen zijn meerdere leveranciers gekoppeld, zodat we dagelijks kunnen kiezen voor een leverancier met voorraad en wij snel aan u kunnen leveren. Bij alle producten staat een voorraadstatus. Omdat wij de webshop continu nog bijwerken, staat er op dit moment alleen "Op voorraad" of "Niet op voorraad" bij onze producten. Op voorraad betekent dat de bestelling van uit ons of een partners magazijn direct kan worden verzonden, mits vóór 16.00u besteld. Afhankelijk van de vervoerder zal de bestelling de volgende dag, maar uiterlijk binnen 3 werkdagen bij u bezorgd worden.

Helaas komt het wel eens voor dat de voorraad van een leverancier uitgeput is. Onze inkoopafdeling zal dan proberen over te stappen naar een andere leverancier. Indien een andere leverancier het artikel op voorraad heeft, zal uw order meestal alsnog binnen 2-3 werkdagen geleverd kunnen worden. Eventueel kunnen wij de leverdatum van een specifiek product voor u opvragen. Neemt u daarvoor contact op met onze klantenservice.

Betaling
Hoe kan ik betalen?

Bij Focus Multimedia kun je op verschillende manieren betalen. In veel gevallen wordt je betaling verwerkt door Mollie, onze partner in online betalingen. Bij Focus Multimedia betaal je altijd veilig, via een versleutelde verbinding

iDeal

De meest gebruikte betaalmethode is iDeal. Als u betaalt via iDeal kunnen wij uw betaling direct automatisch verwerken en uw order zo snel mogelijk uitleveren. Aan het gebruik van deze betaalmethode zijn geen verdere kosten verbonden.

Creditcard

Wij ondersteunen betaling via de creditcards van Visa, Maestro, Mastercard en American Express. Bij afhalen op locatie is het helaas niet mogelijk om met een creditcard te betalen. Let op: in sommige gevallen kan een betaling met creditcard ervoor zorgen dat een bestelling niet dezelfde dag verwerkt kan worden. Aan het gebruik van deze betaalmethode zijn geen verdere kosten verbonden.

PayPal

U kunt bij Focus Multimedia betalen met PayPal. Aan het gebruik van deze betaalmethode zijn geen verdere kosten verbonden.

PIN/Contant

Als u uw bestelling bij ons af komt halen kunt u ervoor kiezen om de betaling op locatie te voldoen. U kunt zowel met PIN als ook contant betalen. I.v.m. de Covid19-maatregelen adviseren wij om gebruik te maken van PIN. Aan het gebruik van deze betaalmethodes zijn geen verdere kosten verbonden.

Achteraf betalen

In samenwerking met Klarna bieden wij ook de mogelijkheid om achteraf te betalen. U ontvangt na ontvangst van de bestelde producten een factuur via Klarna, welke u binnen 14 dagen dient te voldoen. LET OP: Klarna voert een krediet-controle uit en kan, zonder opgaaf van reden, de gekozen betaalmethode weigeren. U krijgt dan de kans om een andere betaalmethode te kiezen.

Kopen op rekening (zakelijk)

Voor zakelijke klanten is het mogelijk om op rekening te kopen. Wij vragen u in dit geval hiervoor telefonisch of via email contact met ons op te nemen. Een order die op rekening is besteld, zal verwerkt worden na akkoord van onze administratieafdeling. Wij streven ernaar om alle kredietaanvragen binnen één werkdag te beoordelen.

Kan ik een BTW-factuur ontvangen?

Voor alle bestellingen ontvangt u van ons een BTW-factuur. Alleen in het geval van marge-producten (bepaalde refurbished producten), ontvangt u van ons een factuur zonder BTW gespecificeerd.

Mocht u voor marge-producten graag een BTW-factuur (voor uw bedrijf) willen ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Zij kunnen u hierbij verder helpen.

Onderhoud & Reparatie
Kunnen jullie mijn PC of laptop repareren?

Ja, dit kunnen wij. Veel problemen kunnen wij op afstand verhelpen. Hiervoor gebruiken wij een soortgelijk programma als Teamviewer waarmee wij op afstand met u mee kunnen kijken en, indien nodig, uw PC/laptop overnemen. Dit is een kostenbesparende oplossing en kan veel gebruikt worden in het geval van softwarematige problemen (Programma's doen het niet goed, PC of laptop is traag etc). Tevens is dit een goede manier m.b.t. de geldende RIVM-maatregelen omtrent Covid19/Corona, omdat direct persoonlijk contact niet nodig is.

Mocht hulp op afstand geen uitkomst bieden of is dit geen optie omdat het apparaat niet aan gaat? Dan bieden wij diverse oplossingen, zoals hulp op locatie of onze transport-service.

Lees meer hierover of bestel direct onze diensten.

Repareren jullie ook smartphones & tablets?

Ja, ook dit kunnen wij voor u verzorgen. In sommige gevallen kunnen wij de reparaties uitvoeren in onze eigen werkplaats. Iets ingewikkeldere gevallen sturen wij door naar één van onze partners, een professional op het gebied van reparaties. De reparatie kan dan ca 1-2 dagen langer duren (ivm transport) maar uw apparaat is daarna weer als nieuw gerepareerd inclusief volledige garantie.

Kan een printer ook gerepareerd?

Ja, dit is eventueel mogelijk. Echter zijn de prijzen van printers tegenwoordig zo laag dat in veel gevallen de reparatiekosten de aanschafwaarde overstijgen. Wij adviseren u graag wat het beste zou kunnen zijn om te doen indien uw printer plotseling stopt met werken.

Neem contact met ons op, zodat wij u snel kunnen helpen.

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Abonneer

Account aanmaken

Door een account aan te maken in deze winkel kunt u het betalingsproces sneller doorlopen, meerdere adressen opslaan, bestellingen bekijken en volgen en meer.

Registreren

Recent toegevoegd

U heeft geen artikelen in uw winkelwagen

Totaal incl. btw:€0,00
Bestel nog voor €200,00 en de verzending is gratis

Verzendkosten berekenen

Geen verzendmethoden gevonden voor dit land.